fotojenna

Alla inlägg under oktober 2012

:D

Av Jenna aarnio - 3 oktober 2012 22:23

Hejssan.förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag men jag har typ inte haft tid men jag ska försöka blogga oftare:/

Men idag har det vart roligt jag har vart med Denise kevin och bemme! :D AS KUL!!

Nu sitter jag vid datan och skirver med några på facebook och sen lyssnar jag på musik:D

Och jag vill färga mitt hår men jag vet inte vilken färg :/

Jag har typ tänkt på : svart , mörk brunt , blont , rött , mahongny brun typ :P något av dem eller så färgar jag rosa eller lila :D<3


Ska tänka på det :P

Ha det bra puss på er :*   <3


Av Jenna aarnio - 1 oktober 2012 10:27

Hej,nu sitter jag på hemkunskapen och jobbar med teori och kollar lite på facebook vad som har hänt där :P

Idag har jag och älsklingen vart tsm i 1 vecka och 1 dag:D<333

Idag ska jag till stallet och ha lika roligt som vanligt, med Elin Ekroos!!:*

Men nu ska jag fortsätta jobba lite!<3


Ha det bra puss:*

Presentation


hej alla, jag är en tjej på 14år som älskar att fotografera och rida! Jag skaffade denna blogg för att skiva om mitt liv och min fritid! och såklart lägger jag ut en massa foton.. Kolla gärna in bloggen så ofta ni kan och kommentera gärna!! puss på er

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards