fotojenna

Alla inlägg den 1 augusti 2013

Av Jenna aarnio - 1 augusti 2013 23:24

Smink jag använder:

-Använder nästan alltd 3 st mascaror

-BB-cream 

-ögonbrynspenna

-svart och vit eye liner

-ljus ögonskugga

...................................

Parfymer jag använder:

-Lola Marc jacobs

-Lover

..................................

Lite tips på vilket smink man kan ha och testa om det passar på en själv! <3

 

             



Av Jenna aarnio - 1 augusti 2013 22:48

Hej alla, nu är jag helt slut och jätte trött..

ska nog kolla lite på tv och sen sovaaa!

bloggar mer imorgon när jag vaknar,lägger ut lite bilder nu istället för att skriva så mycket!

godnatt iallafall! <3

       

Av Jenna aarnio - 1 augusti 2013 19:19

Hejhej alla underbara, Kom hem för en stund sen från en bra och rolig dag i stallet och man har ju såklart badat i reijos pool, tvingade i ebba i vattnet men hon hade inga badkläder så hon badade i sina vanliga kläder! 

Haha sååå skoj asså!:')

Imorgon så ska man ut dit för och träffa Mariana, och prata om hur allt under veckan har gått!

saknat henne och ska bli roligt att berätta vad man har gjort under veckan, och om det hänt nåt speciellt.

Fick jätte fina bilder på Okido idag,, ni vet jag anlitade ju ''Fotografen Ebba''...

Då han man precis ätit mat och nu ligger man i sängen och bara slappnar av och lyssnar på Anton Ewald-Can't Hold Back!

(Feeeett Bra!) <3

skriver mer sen pusshejj<3

      <3


Av Jenna aarnio - 1 augusti 2013 10:37

Hejsan alla underbara,, jag har presic vaknat typ,och nu sitter jag och äter frukost och lyssnar på lite musik!

Och idag är det nog sista dagen jag är hästavkt åt Okido, men ska nog fråga om jag kan bli skötare på han,för jag vill fortsätta att rida och sköta om honom,han är helt otroligt underbar i ridningen!

Menmen,efter frukosten så ska jag fixa mig och bädda sängen och sen ska jag nog ta lite kort.. Sen blir det stallet och rida bästa!!

Är så glad att det är så många som kollar min blogg,och fortsätt kolla alla underbara!

Lägger ut mer bilder sen efter jag har kommit hem efter stallet eller tidigare innan jag åker dit,, vi får se! 

Men nu ska jag dra,ha det superbra alla bästa!<3

     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej alla, jag är en tjej på 14år som älskar att fotografera och rida! Jag skaffade denna blogg för att skiva om mitt liv och min fritid! och såklart lägger jag ut en massa foton.. Kolla gärna in bloggen så ofta ni kan och kommentera gärna!! puss på er

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards