fotojenna

Alla inlägg den 2 augusti 2013

Av Jenna aarnio - 2 augusti 2013 20:52

Hej alla underbara,, idag har jag vart i Kolpebo och badat med Ebba i 5timmar.. 

Asså snacka om att man va helt slut i ben och armar efter det.

Sen åkte jag hem och åt och då ringde Sanna och frågade om jag hade lust att hänga med till Kolarbysjön och ta ett kvällsdopp.. Haha, och jag va ju så trött men jag följde med ändå!

Så nu har jag precis kommit hem efter att ha badat med Sanna.. 

Just nu sitter jag och kollar på Wallander,och äter kaka och dricker kall mjölk.. 

(mmmh gott) <3

skriver mer senare om jag orkar. Pusshejj 

..................................................
..............................

Bilder från Kolpebo!

    Bilder från Kolarbysjön!         

Av Jenna aarnio - 2 augusti 2013 12:10

Hej alla underbara!

Vaknade för typ 1timme sen,, nu sitter jag och fixar mig, och lyssnar på lite musiiiik! 

Ska åka och bada i kolpebo snart och innan det ska jag hämta ebba, ska bli så kul..

Roligt att det är fint väder och varmt ute :D

men jag bloggar mer senare,, pusshejj<3

     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej alla, jag är en tjej på 14år som älskar att fotografera och rida! Jag skaffade denna blogg för att skiva om mitt liv och min fritid! och såklart lägger jag ut en massa foton.. Kolla gärna in bloggen så ofta ni kan och kommentera gärna!! puss på er

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards